Thursday, December 2, 2010

♥ mengidam.. ♥

semua orang berharap bulan Disember tahun ini penuh dengan keceriaan berbanding dengan bulan-bulan yang lepas..dan, bagi aku pula bulan Disember ni bulan *mengidam*.. banyak benda la rasa lidah mulut nih nak merasa..lagipun apa yang diidam tu bukan tak pernah makan..pernah..tapi dah lama tak merasa..hehe..jom kita tengok ape ke benda yang aku nih lapo bebenor yaaa...



pizza super supreme 

siyesly..mmg tak boleh tengok pix nih..tapi tengok juga..lama dah kot tak makan pizza..last last makan pizza hari tu tahun lepas..haha..nak nak..tolong la somebody bagi aku merasa sikit pizza nih..sikit tak pe da..
eby..cant u help me ? :)



new york cheesecake

tipu la nak kata lama dah tak makan secret recipe..2hari lepas bari jer makan secret recipe..tapi bukan new york cheese la..aku makan yang fav aku la..macam biasa yogurt cheesecake..yummy2 ! best sangat..kalau kat secret recipe..mostly aku suka yang cheese la..such as, new york cheese, yogurt cheesec, white dark chocolate cheese, oreo cheese, marble cheese, banyak lagi la..


cuti ni rasa nak makan je kerja..nape plak..?? mungkin sebab nak tambah lagi berat badan..memang dah bajet gendot kot bulan ni :/ ahaa..jangannnnnnnn..xmau lah..hari tu timbang , OMG ..dah naik 3 kg ok.. sedar tak sedar.. berat aku dah 53.. umi pom dah bising ..hari-hari ajak pergi aerobic ngan dia..pergi gym..kuruskan badan..haha..abah aku plak tak bagi makan malam..kalau nak makan pom..10 biji nasi jer ok ...tak boleh lebih..apa la abah nih.. btw..hari nih bangun tido tak jumpa nasi lagi..lapar juga rasa nih.. get to go ..daa~~




0 comments:

Post a Comment