Monday, December 20, 2010

♥ kekasih lama ! ♥

hello.. goodmorning :)
sincerely hope i create this post just take 10minutes only .. boleh kah??
sebab pasni aku nak masuk dapur..haha..so kena  bajet masa la..

KEKASIH LAMA !!
guess who ??

haa..jom aku kenalkan kekasih lama aku time aku form two dulu..
memamg minat gila-gila sampai tidur pun peluk pic dy..muka dia cute sangat..baby face..kalu anda-and-anda kenal dia pun..for sure anda akan cakap dia memang cute and comel sangat..dah la kecik, comel plak tu..memang ramai gilakan dia..sampai aku pom jeles jadi kekasih dia nih maaa !! kalu boleh macam nak pi marah-marah jer kat sapa yang minat dia tu..tapi tak boleh la..biasa la dia kan artis..haha..:)

eh!! SIAPAKAH YANG CUTE BABY FACE TU??
haaa..tekalah siapa....
jeng jeng jeng >>>>>>>>>>>>..

i am proud to announce KEFLI AF3 pernah jadi bf aku time form two dulu..
haha

.
act tadi baru bangun tido and kemas-kemas bilik..then aku terjumpa la satu folder Kefli ni..dah lama dah folder tu menghilang...dan folder tu kini sudah berusia lima tahun..haha..tak cayer eh??



betul la..dah berusia lima tahun la..

dalam ni,for sure lah mesti banyak gambar Kefli..kalau nak tahu aku dulu ni Pencinta AF3..dulu aku ada juga kumpul majalah AF3.tapi sampai hari ni still tak jumpa..haha..myb dah hilang kot..tak pom hanyut kat banjir :p bukan setakat majalah AF3 saja aku kumpul..tak kira la majalah apa-apa pun yang ada jer pasal Kefli mesti aku beli..haha..memang fanatik fan gila en :) folder ni jadi hak milik aku time aku form two dulu..still bear in mind la..folder ni aku bawak pergi asrama..then hari tu jugak kena rampas kat ketua bilik..esok terus aku pergi curi balik kat urusetia..malam tu hati memang tak tenang la..sebab folder aku kena rampas..memang sedih gila..letih-letih aku kumpul semua gambar kifli..tapi kena rampas..macam bodoh je dia tu..so esokkan pergi curi tu dengan bantuan member2 lain yang tolong cover line..lastly i got it back..haha..suka gile weh..Tuhan jer tahu..lepas pada tu, aku wat bilik umah dah..tak bawak kat hostel lagi..takut kena rampas plak..menyiksa jiwa jer :)




ok nih majalah tahun 2006 lagi..haha..tapi majalah ni macam baru beli jer..tak ada kedut-kedut ok..member nak tengok pom aku pesan awal2 lagi..*belek* elok2 ok..kalu kedut,tlg ganti yang lain :)



Kefli kat karnival majalah Mangga <3



yeay! gambar ni la cover belakang majalah ni.comel kan dia..hee




*majalah sensasi May 2006*

arghh..statement ni memang bikin  aku panas !!!
tahu la kefli comel kan..bodoh jer la GAY tu..
aku tak rela ...uwarrrrrrrrrrr *over act* :p



*majalah sensasi Jan 2006*




okey ! ni la gambar keseluruhanya...
comel tak? comel gila kan..haha

*im sorry ok abang kefli..saya minat abang and jadikan abang kekasih saya setakat saya form2 je..masuk form 3 saya dah minat orang lain.. apa2 pom abang tetap cute dan comel dihati saya..sebenarnya saya tak tahan la couple ngan abg kefli..sebab abang kefli ramai sangat peminat..saya harap peminat2 abg kat luar sana tu boleh jadi pengganti saya kelak ;D sekarang saya dah minat and cinta kat orang lain..dua orang kekasih saya sekarang..sorang tu LMH  *fantasi* ( rasanya macam tak tahan lah mana jugok ngan hok fantasi ni..kena brebut la napok peseng ) dan sorang lagi MR. I *realiti*..abg jangan gaduh dengan diorang sbb saya okeyh ??haha..semoga abg bhgia dunia akhirat dan saya doakan kejayaan abng dalam bidang seni :)*
 terima kasih sebab pernah sudi jadi kekasih saya suatu ketika dahulu..


p/s : otok ngoti kefli kalu baco nih..haha












0 comments:

Post a Comment