Wednesday, December 1, 2010

♥ hanya ini yang mampu ♥

salam..selamat petang..
act baru bangun tidow..hehe..semalam tido pukul 3lebih..tak lewat tak awal kan..?biasa2 jer..i kembali jadi musang :) seperti dulu..lalalalalalala...memandangkan semalam aku dan encik ihsan nih baru berbaik..yer la..malam sebelum tu..ada krisis sikit..so chat pom memang tak puas hati la..banyak menda yang tak kena kan..
jadi i decided la nak upload  muka sicomot ni kat my blog..*jgn mare yer bang*... haha.."by cpt by wat muko tomel jap..cepat la cepat".."ala..by tak pandai la yang" .ok ok..nih la hasil nya..jom nengok..RINDU seh ! <3


macam biasa..dari dulu sampai sekarang and 4 tahun akan datang..still macam ni kan by..??
bila rindu..dapat wc jer la kan..ini saja yang mampu kan awak..nak bergayut kat hp lambat lagi..nak suruh awak balik malaysia seminggu sekali pom tak mungkin la..dalam mimpi pun tak akan pernah wujud rasanya..and kalau betul pom..susah nak percaya..haha..tapi kesian juga kat awak er..coz tak dapat tengok saya..saya tak per la..boleh tengok awak..haha...sorry la by..laptop ni tak ada webcam la :( 
rindu eh...??tape la nanti kita boleh call kat skype atau ym :) ..tapi sekarang headphone saya tak da la..dah kena kidnap..nati saya beli yang baru ok..sabar la dulu encik ihsan buat seketika.. :)

0 comments:

Post a Comment