Thursday, December 30, 2010

♥ heartless ! ♥

selamat malam semua !

lately nih hujan tak berhentikan kan, the forecaster pom still xleh 
nak ramal cuaca dengan tepat ..pada pendapat aku pulak kan ,
 mungkin redland ni akan banjir !! HAHA ..ntah betul ke tidak ..
 tapi yang pasti la , bila hujan2 macam nih ,tidur tak bangun2
 pom tapelah kan..nikmat gila ! tolonglah :)
bila hujan lebat yang tak henti2 nih , ada saja tetamu yang
 tak diundang datang berehat atau singgah sebentar
depan tangga umah aku..siapakah ? OH ini bukan orang..
tetapi binatang ; CACING ! 


ok ! based on the primary topic , aku mungkin juga 
tergolong dalam golongan meraka yang
tak berhati perut jugak lah ..sebabya ,
 i have killed more than 20 ekor cacing !
 *proud*HAHA..bunuh pkai penyapu ..kira ok la tu tak da la
 kejam sangat kan..xda la pulak aku cincang 20 kali..HEHE..
tapi ada jugak cacing yg terputus kepala ngan ekor..eiii..cemar !
 geli gelibila tengok dia *glepa* ..aku bunuh pun bukannya 
*mampos* ..sebabnya ,gerak lagi ..hidup lagi lah ! ciankan 
cacing..tu la..saper suh kau berhenti rehat depan tangga umah aku
..kalau sekor tu tape la..nih bawak geng..samseng nampak..
kan dah kena ! ei..mandi darah la..lepas tu bagus jugak eh kau
 cacing..lepas sesi pembunuhan, ntah la bau busuk sangat 
depan umah aku, nih mesti bau eeeiiii ..kotor lah !! benci cacing..
tok suko !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



* pembunuh cacing ; aku la nih *

p/s : gambar cacing ko ulat ko hok jenis macam panje2 pah gerok2
 eii geli tak dibenarkan upload dan berada di page aku nih..bukan 
dio phnh nyo branok pinok sini dop relo akuh !!


0 comments:

Post a Comment