Tuesday, June 14, 2011

♥ lets me to tell you ♥

Cinta itu adalah perasaan yang mesti ada pada tiap-tiap diri manusia, ia laksana setitis embun yang turun dari langit,bersih dan suci. Cuma tanahnyalah yang berlain-lainan menerimanya. Jika ia jatuh ke tanah yang tandus,tumbuhlah oleh kerana embun itu kedurjanaan, kedustaan, penipu, langkah serong dan lain-lain perkara yang tercela. Tetapi jika ia jatuh kepada tanah yang subur,di sana akan tumbuh kesuciaan hati, keikhlasan, setia budi pekerti yang tinggi dan lain-lain perangai yang terpuji.
~ Hamka


Bukan laut namanya jika airnya tidak berombak. Bukan cinta namanya jika perasaan tidak pernah terluka. Bukan kekasih namanya jika hatinya tidak pernah merindu dan cemburu.




my affectionate incik ihsan ; we'r plenty matured to comprehend this matter.. lets bygone be bygone..im trying hard to stick up our relationship..i make a love is not finding the right person, but creating a right relationship.. it's not about how much love you have in the beginning, but how much love you build till the end..please bear in mind , i frequently adored you dearly..get ready for the next day and never tried to turn the past...yang pahit jadikan pengajaran , yang manis jadikan kenangan.. 



0 comments:

Post a Comment