Thursday, November 11, 2010

♥ currently : at home :) ♥

salam..selamat malam :)

2hari sudah berada di rumah..agak bahagia..+ lagi..xperlu lagi study..exam sudah habis..macam xpercaya pula erk..heee..btw..hati masih tidak tenang kalau ingat kan lagi time jawab paper2 hari tu.. :( even amik 5 paper sahaja.. lets me introduce da papers dats i have answered the last final.. :)


Prinsip-prinsip Asas Islam ( CTU )

kalau xstdy subjek nih mungkin xboleh jawab kot..nak pakai akal logik pun still xcukup..

komen : stdy mmg stdy subjek ni..tp time nk jwb..alamak ! byk bnda dh lupa..so..jwb yg mana igt je la..







Consolidating Language Skills ( BEL 120 )

bagi mereka yang dah sememangnya terorr BI..BEL nih mungkin senang jer kot..
tp bg aku TIDAK ! haha

komen : ada yang blh jwb n ada jgk yg xblh jawab..essay ?? *agak hancur la* :)) tp Alhamdulillah carry mark still blh bekup :p




Business Mathematics ( MATH 112)

honestly..sedih sgt bila igt time jawab paper math nih..last minute baru stdy..dsbbkan aku *gastrik* ..xmmpu nk stdy mcm org yg btol2 sihat..

komen : macam biasa..ada yg blh jwb n ada jgk yg xboleh jwb..Alhamdulilah juga...carry mark still
 blh bekup :)






Computer Applications In Accounting ( AIS 130 )

heeeya ! nih la subjek  KILLER bg aku..tlg la phm..aku mmg xsuka xsuka benci benci betol2 benci subjek nih..huuh ! sub nih la sub yg palinggggggg aku xstdy...bkn xstdy lansung k..just *kureng* :)) 
semuanya pasal COMPUTER ! **input, output, hard disk, RAM, MICR, storage, CMOS, ethernet, floppy disk, optical disk, fingerprint, flash memory card, disk cache**
aper tu..??arghhh ! tolong la paham..xsuko subjek nih !

komen : no komen ..but please..harap kita xjumpa lg tahun dpn yer sayang :/






Financial Accounting ( FAR 100 )

kebanyakkannya semua macam account time SPM dulu..tp aku dah lupa..heee~
bezanya dalam BI jer..ramai bdak yg ada basic acc dh mula pning dgn FAR 100 nih..mgkin sbb dlm b.i kot..and bg budak yg xda basic acc..xda mslh bg diorang..mostly, bdak yg xda basic acc lbh teror pd bdk yg ada basic acc nih..xboleh jd nih.. : D *debit credit /bal b/d & bal c/d* blh tukar jgk des..HAHA
**MAKE IT BALANCE**

komen : tak balance :'(


bukan senang nak boleh jawab paper tu..*sbb aku xckup strive dlgently kot* tapi nk wat mcmner kan..salah dri sndri..saper soh mls sgtttt ! huuhhh..kan trima lah pdahnya :) ok ok ! semua tuh dah lepas kan..
so..xplu igt2 kan lg..just amik pengajaran yer cik pasha's ihsan :) 
























2 comments:

Aisya said...

x leh bla klu igt c mark bel.hancuss..

Pasha's Ihsan said...

aku sero c.mark bel mg lbh tgi ag pdo aku..em..bia la..c.mrk mg hok len pom tgi2 lako dh kan..heee

Post a Comment