Friday, July 8, 2011

♥ big suprise tak jadikkk ♥

assalamualaikum and wishing you guys happy friday

lama sungguh tak update blog kan , mujur la masih lagi bernyawa .. mungkin 2 , 3 hari lepas ada sedikit sesak nafas blog ni .. haha ,kesian ..

lagi pun sehari dua ni rasa nya tak ada sebab dah hari-hari nak pegang-pegang , belai-belai lappy segala .. sebabnya , my incik ihsan sudah berada di Malaysia . hee *suka

suprise tak jadik ..??

waaa ~ memandang kan beberapa minggu yang lepas , i had inquired my incik bila nak balik , then dia takkk nak bagitau , then i'd decided tanya la member2 dia *padan muka tak nakk btw sgttt kan* ..member dia cakap , 3hb baru depart , and 5hb tu baru sampai sini .. ok , aku masih lagi nak tahu , pukul berapa incik ihsan nak depart and arrive kat Malaysia neh , sekali lagi dia takkkk nak bagitahu , but dia just cakap dia depart petang .. jam berapa , minit berapa dan saat keberapa dia tak bagitahu :(

in fact , i got a bit sorrowful due to incik ihsan ni tak bagitahu sedetail yg mungkin .. at last , aku tahu jugak

depart ; 4.45 pm *waktu mesir
arrive  : 6 am *waktu Malaysia
transit : maldives 

cairo-muscat-colombo-maldives-​kuala lumpur

haha , semua yang aku tahu tu , dari girlfriends kepada member2 my incik ..agak sedih kan , diorang semua tahu pasal kekasih hati tiba bila .. tapi aku ..?? :/ ok , fine ..bila tengah sedih2 tu , aku dapat msg dari incik ihsan yang mengatakan , dia takk nak bagitahu tu sebabnya nak buattt suprise la kononnn ! last2 , mmg tak jadik sebabnya aku dah tahu semua nya.. haha dia kata dia sedih sebab tak jadi suprise ..

pukul 6.26 am on last tuesday i got a call from incik  , mula-mula memang unconscious sebab terlalu soundly .. kali kedua tu baru la sedar sikit-sikit sebabnya call ringtone tu masih lagi yang sama *yang terindah* ..haha , kagetttt :0 without doubt i picked up the call sambil cakap ntah paper .. 

mungkin semua orang dah agak bila abang sayang dah sampai Malaysia , aku dah buat first date ! sebenarnya belommm lagik lahh :'( dia masih berada di Shah Alam , rumah kakanya .. nak balik sini , tak tahu bila lagi , tiket habis katanya :(  .. ntah betul ke tidak, mana tau , nak buat suprise lagi kan.. Hahaha , *ihsan2

ok , rasanya tak da benda dah nak cakap lagi , update ni pom sebab RAFF BIEY jer nak tahu apa sebenarnya suprise aku tu.. 
ok tata <3







1 comments:

Unknown said...

Ku genbira di sa(ah)mpingmu

Post a Comment