Saturday, September 11, 2010

♥ hari raya ke2 ♥

 act..aku baru jer sampai umh.bru balik dr kb..kuat 'derak' i nih..1st time kuar 'derak' hari raya ke2..b4 dis..duk kat umh jerk..sgt2 la ltih..kaki dh xleh brdiri lg..even td  xkuat jln pom..byok hbiskan msa dlm keta jerk..tp aku byk cita nk btw kat cni..so menimful to me..my besfren..NURHASNIDA BT HAMID..dh fly td..kitarng brgegas  ke airport..time tu kitrng mmg terkejar2..smpai driver *cikqilah* naik mrh dgn keadaan jalan raya yg tersgt2 lah  jem ! pjlnn yg sputtnya stngah jm..jd sejam..tp dgn kesabaran yg ada..mujur lah tidak terjadi sesuatu tidak diingini..

nida fly pkul 5..tp  ktrng sampai airport dlm kul 4.45..terkejar2 td mcm kena kejar kat hantu..mujur aku nih lari2 tak tersemban dgn keadaan kasut raya yg sgt comel :)  dn menyiksa jari2 kaki aku.. *sakit* ..tp sgt2 bersyukur sb sempat juga jumpa nida b4 dia nek flight..td tu last tgk muka dia..ckp ng dia..pgg dia..pluk dia..cium dia..mmg sayu time tuh..cbeng..yeng..nida..qilah..anis..dini..sdh lyn airmata..tp aku..??tidak menangis..air mata setitik pun tidak tkeluar..but dat does not mean i am happy 4 ur departure..dalam hti..sayu sgt..tiada lg kamu hasnida di malaysia ini stat esok.. !!

"nida ! kenapa kamu pergi jauh sgt..??kenapa kamu  tgl aku..??dlu kamu pnh jnji..sntiasa mhu bersama aku..lps nih..aku xda lg tmpat nk mngadu..??ikt hati..aku tidak rela ats pemergian kamu..tp kata hati..aku lepaskan kamu pergi..even dlm hati..xsgup khlgn sahabat spt kamu pergi tglkan aku..even kamu dtg blik 2hri nnti..demi kejar cita2 kamu..aku ikhlas kan pmrgian kamu.dalam hati..aku sedih..."



kenangan :)

                                       

nangis pom sempat lg gelak..mmg nakal!


                                                        

nida sedih yang teramat sgt :'(


                                              

be strong !

                                             


org ramai sgt time tuh..nk jln pun slisih bahu nih..serabut..nk jln pun pyh..lps nida pegi..kitrng pun blik..geli hati bila tgk qlh..yeng n beng..merah mata msg2..HAHA..sempat jugak dirng *jerit* td..xbg bida pg..aku tgk jerk..xthu nk ckp per..merayu la kat nida jgn pg pom..dia ttp pg jgk..hoohoho..permergian nida td..bersama airmata kawan2..mujur jer xbnjir airport td sb airmata diorang..haha

lps pd kuar td airport tuh..kitang trus p kfc k.krian..bkn kerja kitarng nk bratur order  nk mkn kat kfc airport..dats y ambil kptsn nk p mkn kat kfc k.krian..smbil mkn..gelak2..n sempat lg bergmbr..hoho..



qilah tgh bersin ! hekkcemmmmm !


beng & yeng !

lps mkn kfc..trus anta yeng blik..time tuh dh pkul 6 lbh..thn text my sygness..tny jd x nk jmpe..ajat nk jmpe dia kejap..sbb cibeng dh bising nh nk kenal ng ihsan ahmad..hoho..tp dia x rply pom my msg..xda kdt agaknya..  lps ata yeng kat umh..sempat lg bergmbar..hoho..


 yeng ??cameramowen !
tengs  tuk $ raya even dpt rm2 jerkk..haha

lps anta yeng..trus trskan pjlann..hu..kata qlh..pjlnn kita msh jauhhhh..ye la..nk p redland ag kan..haha..sempat jgk la msuk bndar..even jem pom..pnt ! pnt time tu..dgn jem lg.at da same time..my sygness.. msg ckp xdpt nk jmpe sb ada mslh skit..*sebok* time tuh..sb sgt brarap nk jmpe dia n jln2 ng dia time tuh..

"eby ! sdkt trase at bila u ckp xjd kuar ng i..sb smlm dh plan nk jmpe u..even u xjnji pom nk jmpe i hri jmpe i nh pom...klmrin u dh dtg umh i..braya ng abah i..bkn ng i :( sori if u trasa ati bla u kol i td ..mcm i xmau ckp ng u jerk..i sdih time tuh..sb xdpt jmpe u..esok u nk blik kl dh..lu bkn i nh nk jmpe u..bla lg..sokey la syg..if thun dpn i ada lg kat dunia nih..sempat lgi nk jmpe u.. :( "

.bila dia dh ckp xjd jumpe.trus otw ke redland..anta aku blik...agak  jem jgk la kat p.mas tu..mmg nek angn la cik qilah kita nih dgn gelagat2 keta kat jln raya er..rmai jgk pmndu2 yg tidak bhemah nh kena marah kat ktarng..hoho*bekeng* sapa brni lawan..??weeee
sejam lbh jgk la bru la sampai kt umh nih..beng ng qlh xsempat nk braya kt umh aku..sb time tu pom dh lwt..sb nk ata beng blik ag..

nih jer la kisah i nh..sedih + gumbira..kpd shbtku hasnida..semoga maju jaya..jga dri lelop..semoga bjaya..kpd sygku ..love u so much ! 

**TAMAT**





0 comments:

Post a Comment